sábado, 13 de septiembre de 2008

una segona oportunitat


M de Mohamed. M de Marroc. M de motivació. M de Musical.

C de Confusió. C de conflicte. C de confiança. C de complicitat. C de culpabilitat. C de CANVI

E d’emoció. E d’evolucionar. E d’enamorar-se. E d’embogir. E d’estupidesa.

F de frustració. F de Fumar. F de ferida. F de felicitat. F de final.

D de decepcions. D de debilitats. D de deutes.

R de ràbia. R de reconciliació. R de renuncia. R de RES.

Dimecres, pels 25 de TV3, vam anar a veure l’assaig general del Musical Que!
Malgrat l'envoltori i alguns topics (necessaris per fer-ne espectacle) el fons, el missatge i el contingut em va agradar. Suposo que quan reconeixes moments, sentiments, històries en l’obra que tu mateix has viscut en la teva vida professional, sense voler-ho te’n fas còmplice. En cadascun dels personatges hi vaig veure M, A, P, K, J... alguns dels joves amb temes de justícia juvenil amb els que vaig treballar fa un temps. Les seves històries van formar part d’una època de la meva vida en la que realment disfrutava del que feia. Malgrat les dificultats i les frustracions vaig aprendre a acceptar que la gent a vegades es deixa vèncer i a vegades tria o no té opció de canviar de camí. Tinc poques notícies dels vostres ARA i també he après a que sigui així. Em quedo amb la teva mirada quan tornaves al centre de menors sense haver fet res, amb les teves últimes paraules prometent-me que no havies sigut tu, amb quan vas tornar a estudiar... Històries que no esborraré mai perquè formen part de mi.
Seguiré recordant-les i imaginant el vostre demà, perquè continuo creient en les segones oportunitats i en la possibilitat de canvi. Aquest és el meu motor.

No hay comentarios: