martes, 16 de septiembre de 2008

al cocherito leré...


I estareu pensant... i encara sense el carnet de cotxe???? doncs si amics... no sabeu que ve que s’hi va a tot arreu amb moto... Però tot arriba ( afirmació rotunda) i sembla ser que per fi m’estic decidint. De moment, el primer pas; anar a preguntar preus. El segon pas; morir-me al veure el preu. Tercer pas (que me’l reservo per al final); apuntar-me. En breu.. en breu... no patiu. Òbviament hauré de buscar aliats amb els que fer pràctiques (fora de la llei) perquè fent números haurien de ser unes 18 pràctiques... que clar seguint la meva lògica de felicitat absoluta no sé si és poc o ja està bé.... El que si que és segur és que sóc una mica torpona, cabezota...

El dia en que m’apunti us ho faré saber (sobretot quan comenci les pràctiques... que haureu de tenir els 5 sentits a la carretera per si em trobeu).

Cròniques de treure’m el carnet. Pròleg. Continuarà...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Tranquila, jo encara tampoc tinc carnet :P