miércoles, 18 de junio de 2008

nous camins, passes tímides


Avui m'han proposat coordinar un projecte d'Orientació i Inserció laboral per dones d'ètnia gitana al barri de la Mina de Barcelona. Ha estat una proposta que no imaginava... tot i que sovint faig de comodí que va passant d'un programa al altre (sovint quan aquest està a punt de caure i s'ha de remontar)tenia bastant coll avall passar uns mesos en un programa experimental en materia d'ocupació i després passar a coordinar un programa d'igualtat d'oportunitats.
He dubtat durant un moment.M'atrauen els canvis. M'atrauen els reptes. Però demà diré que no. Em quedaré amb la idea inicial. Però, tot pot passar... sovint em deixo portar.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

segur que la teva decisió és encertada! quantes novetats de feina en pocs dies, no?!
un petó!

استريلا المذكورة dijo...

doncs si!!! i la veritat és que finalment fins demà ( amb una mica de sort)no sabré res definitiu ja que quan els hi vaig dir que no al projecte de la mina em van dir que dimecres (osease demà) ens reuniriem per parlar d'altres opcions...
així que ha us explicaré finalment què faré!
lau