viernes, 30 de mayo de 2008

huir...


l’endemà del meu aniversari, vaig dedicar una estona a fer aquell tipus de reflexions que venen i van, sobretot en alguns moments a l'any. Vaig adonar-me que la meva relació amb l’esport des de fa anys estava sent nefasta i vaig fer un intent de recuperar el temps perdut. error. greu error. salts, fúting, flexions. Conseqüències: des de dimarts que arrossego unes agulletes que fan por.

pd= al contestador de casa un missatge amb cants de sirena... la laia té cua de sirena.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Germana jo tb he tingut la mateixa intencio... assumim que la nostra familia i l'esport estan negats!
Felicitats cibernautiques! estas guapiiiiiiisima a totes les fotos!

Hola Laia, hola cunyaaaaattt!!!!!

استريلا المذكورة dijo...

aiii germana!!! que ja queda poquet per que tornis a estar aquí. serem: lidia, laura, Barcelona. Com el woody! un petonàs al nas!!!