viernes, 28 de marzo de 2008

Reflex-action



Aquests últims dos dies hem fet una "pausa" a la feina per fer "reflex-action". dinàmiques de cohesió estratègica basades en l'acció i la reflexió com a eines de treball. Hem rigut, em saltat i em compartit. Ens hem conegut millor.
En diferents moments he tingut un regust d'infantesa. Em pintat i em fet coses amb plastelina; Feina tants anys que no ho feia (La seva olor, la textura, i la llibertat de crear i deixar volar la imaginació). He sigut durant una estona un esquirol i hem dibuixat el nostre arbre (amb arrels profundes i sòlides, amb projecció cap al cel i amb fulles i fruits ja necuts o en projecció). Aquestes arrels tenen molt a veure amb vosaltres, els qui llegiu això, perquè formeu part dels meus fonaments. Una bona experiència que m'ha demostrat que rascar en algunes coses encara fa mal.

1 comentario:

Anónimo dijo...

L'esperança de rebre alguna ajuda de vostè si es té algun dubte.