jueves, 15 de enero de 2009

punt i seguit


juny 2008- gener 2009
calle levante, rambla camarón...
una porta a mig tancar que es resisteix.
no se sap per on s'obra n'hi que s'amaga a banda i banda.
final d'un camí, o millor, punt i seguit
comença un nou projecte, un nou repte, un tornar a buscar la sortida en un mapa que a estones no he dibuixat i se m'escapa.
Torno al laberint de les tragèdies i eufòries, de les victories i derrotes, dels extrems.

con la playa de fondo y mi calle de adoquines

3 comentarios:

sin querer te atropello dijo...

jo també et segueixo, i si tingues més temps, o més vides, encara et seguiria més, igual et posava un xip i tot... la vida en un xip? te'n recordes, doncs això

encara que tu em sembla que ets més de "la vida en un jeep", oi...

muà, llegim-nos, quin remei!

USD dijo...

col.lecciono fotos de portes obertes per al meu blog. M'autoritzes a utilitzar aquesta? En diré la procedència.
Gràcies

استريلا المذكورة dijo...

si, clar, tot i que la foto no l'he feta jo...